User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

14 januar 2021

Flere hjemmeopgaver til dansk

Selvom jeg havde forventet det, så er det stadig lidt en mavepuster at få besked om, at man fortsat skal arbejde hjemmefra nogle uger endnu. Omvendt er jeg ikke i tvivl om, at det er det helt rigtige på nuværende tidspunkt, så jeg tager gerne endnu nogle uger hjemme, hvis det betyder at sommeren måske kan se bedre ud end sidste år.

Jeg fik den anden dag en kommentar ift. de hjemmeopgaver, som jeg lavede lige efter nytår - om der mon kom flere, da hendes elever var glade for dem. Jeg havde faktisk tænkt lidt på det i weekenden og med pressemødet i går, så var det jo tid for lidt flere. 

Jeg har fået lavet 13 nye opgaver, så der nu er i alt 30 opgaver. Jeg håber, at andre også kan få glæde af dem. I finder dem på Lidt af hvert, hvor de lige nu kan findes liges over kommentarerne. De er også gemt som billedfiler, så man kan sende en enkelt opgave hjem hver dag, hvis man gør det.




2 kommentarer:

  1. Tak, Susanne! Dit materiale er simpelthen så fedt! Du er en stjerne :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er virkelige glad for at folk kan bruge det :-)

      Slet