User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

01 juni 2020

Input til afslutning af skoleåret

Jeg lavede sidste år en foldebog, som kan bruges ved afslutningen af skoleåret. Du kan læse om den HER, hvor du også kan finde information om et par andre filer, som jeg tidligere har lavet. De kan bestemt anbefales at kigge nærmere på!

Denne weekend har jeg så gået og tumlet lidt med et par ideer, så der nu også kan findes noget nyt, hvis man tidligere har brugt ovenstående og gerne vil noget andet. På Lidt af hvert finder I derfor ny 4 nye filer som jeg håber, at I kan bruge.

Den første fil er "Hvor godt kender du din lærer?". Der er 3 versioner af filen - med ordet lærer, ordet pædagog eller betegnelsen mig. Oplagt at tage en kopi efter eleverne har udfyldt, så både du og dem selv har til gemmerne.


Derefter har jeg lavet et kort, som kan bruges til at sende eleverne på sommerferie ved at anbefale en god bog. Der er 3 forskellige kort i filen.


Det inspirerede mig til at lave nogle andre små kort, hvor eleverne ønskes en eventyrlig sommer eller sendes mod næste klasse. Sidstnævnte er selvfølgelig lavet med angivelsen af 1.-3. klasse samt en blank, hvor man selv kan skrive klassetrin på. 


Til slut har jeg lavet en seddel med mine bedste minder. Der findes forskellige udgaver i filen - siden er den samme men med forskellige rammer eller i sort/hvid.

I alle filerne er der selvfølgelig en kort vejledning på første side. Kortene er f.eks. oplagte ift. at man som lærer/pædagog skriver en kort besked bagpå.

3 kommentarer:

  1. Kære Susanne
    Tak for dine mange gode materialer:-) De 4 nye filer med input til afslutning på skoleåret kan jeg ikke få frem, når jeg trykker på billederne - hver jeg tilbage til "Lidt af hvert", hvor jeg ikke kan finde dem.
    Mange hilsner Bettina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Bettina
      De er skam inde på Lidt af hvert - scroll ned til lige over kommentarerne, så finder du dem.
      Mange hilsner
      Susanne

      Slet
    2. Fundet - tusind tak:-)

      Slet