User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

17 november 2021

Writing templates and snowman

I august delte jeg nogle skriveopgaver, som jeg havde planer om at bruge i min 4. klasse i engelsk. Min klasse er ret vild med dem, og elsker at vi starter med at skrive hver fredag. Enkelte skriver min tekst på tavlen af og forsøger så selv at skrive en sætning eller to, men de fleste skriver selv - eventuelt med god stillads fra sætningerne på tavlen. 

De vil gerne fortsætte med disse skriveopgaver, så jeg har lavet 10 opgaver mere (bl.a. en med Christmas og Winter) - et par af emnerne kommer fra eleverne. I næste omgang kommer de til at skrive dem på computer, enkelte kommer til at bruge AppWriter mens de skriver. Hvis de fortsat vil have flere, når vi er færdig med disse 10, skal jeg nok lave flere, men i så fald kommer de først efter vinterferien. 

Opgaverne kan findes på Engelsk under November 2021. Her har jeg også placeret min opgave med at bygge en snemand og skrive om den, som jeg delte i forgårs. Tænker nemlig det kunne være en oplagt opgave i engelsk i 4. klasse her i løbet af december, så har oversat skrivearkene til engelsk (jeg har bibeholdt instruktion og video på dansk). Måske vil jeg koble den med, at de skal prøve at indtale det de skriver også. Det har jeg ikke helt tænkt færdig. 


 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar