User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

31 august 2020

Dagens program - google sites

Okay, jeg har forsøgt at lave noget, som jeg har haft lyst til længe, men ikke helt kunne finde ud af hvordan... Jeg har lavet et google sites med muligheden for at skrive dagens program, have nedtællingsur/stopur samt diverse videoer med nedtælling til brug ved arbejde, skift af aktiviteter og afslapning. (Videoerne er umiddelbart uden reklamer før og undervejs.)

Der er to muligheder for at anvende siden. Man kan blot bruge linket og dermed kun have adgang til ur og videoer. Eller man kan få mulighed for at lave en kopi af sitet, så man kan skrive dagens program (og eventuelt gøre klar dagen før) samt tilføje pdf, videoer, docs, slides osv. til forsiden som kan gennemgås på klassen (er kun muligt hvis man har gmail eller arbejder på en GSfE skole).

Jeg har placeret Dagens program på 'Kalender og ugeplaner'. Scroll lidt ned på siden og du finder de to ovennævnte muligheder. Jeg har selvfølgelig lavet video, som viser begge mulighederne - de varer ca. 5 minutter hver.

Herunder kan du se en kort appetitvækker på et minuts tid, så du kan se, om det eventuelt kunne være noget for dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar