User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

26 november 2020

Digitalt kalenderlys

Jeg faldt over et opslag på facebook i en gruppe, hvor der var en som efterspurgte et digitalt kalenderlys. Jeg har aldrig overvejet at lave det, men det slog mig, at det måtte være muligt at lave. På min skole fik vi for et par år siden forbud mod levende lys, og det ved jeg mange steder har gjort. Jeg har set flere kreative bud på, hvordan man kan lave et kalenderlys, så man kan tælle ned til jul, og det er skønt at se, så mange kreative forslag. 

Men, hvis du har en projektor i klassen og godt kunne tænke dig et digitalt kalenderlys, så kan det være, at du kan bruge min udgave. Fra den første side, kan du gå direkte til de forskellige datoer. Men, man kan også følge lyset naturlige nedtælling og gå fra 1. december til 2. december til 3. december osv. ved at klikke på datoen. Grangrenen i højre hjørne fører tilbage til 1. december, hvis man har brug for det. Husk at klikke på ikonet for fuldskærm i menulinjen - det giver det pæneste udtryk. Klikker man på den 24. til sidst bliver der ønsket god jul. ;-)

Se det digitale kalenderlys lige HER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar