User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

12 november 2018

Farv ord - find bogstaver :-)

Så er der et par nye filer på bloggen igen. 

For et par år siden startede jeg på nogle opgaver, jeg kaldte "Farv bogstaver og find ord". Jeg fik kun lavet til og med L, da det var et kæmpe arbejde at lave på computeren. Jeg har så i et stykke tid gået og tænkt lidt over, om de mon kunne laves i hånden på en eller anden måde. Så det har jeg forsøgt mig med. De er derfor ikke helt identisk med de første filer, omend opsætningen er den samme. Brug hvis I kan! :-)

I samme stil har jeg lavet alfabetet, og har lavet disse som "Find og farv bogstavet". De er også delvis lavet i hånden, så det er med mine kragetæer. Synes selv de er blevet ret fine.

Begge filer har jeg placeret på "Lidt af hvert", men jeg har også samlet dem på "0. klasse", da jeg tænker de jo i høj grad er oplagt i 0. klasse, samt specialundervisning og før-skole. (Under datoen 12/11-18.)




På fanen "0.klasse" finder I også en 'ABC bog. Jeg har lavet en vejledning på første side i filen, der er nemlig 2 udgaver af bogen. (Datoen hedder 30/10-18.)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar