User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

26 november 2018

Christmas - og andet julehalløj

I facebookgruppen "For os der underviser i indskolingen" har Anita Edmondson lagt et rigtig fint materiale om Christmas til 1. klasse. Det brugte jeg sidste år. Nu er de elever jo så blevet 2. klasser, så jeg har været i gang med selv at lave nogle opgaver, så vi også kan arbejde med jul de kommende uger. Jeg har også en 1. klasse i år, og de skal selvfølgelig arbejde med Anitas finde materiale.

Jeg har lavet et kompendium med 16 sider - I kan selv bestemme, om jeres elever skal have alle siderne eller blot nogle af dem. Måske kan du bruge noget at det som ekstra opgaver, hvis du kun bruger nogle af siderne. 
Der er selvfølgelig også lavet en online bog, som I er velkommen til at bruge. I kan se bogen her, men der er også link til den i kompendiet. 
I finder materialet på "Engelsk" under datoen 26/11-18.

Husk også, at jeg har en hel del materiale til emnet JUL i dansk. Der er materialer til 0.-3. klasse, hvor der i det hele taget er lidt af hvert. Måske er der lige det du står og mangler til den kommende måned? Der er også små hilsner fra nissen, hvor det primære formål er at eleverne hygger sig og spreder juleglæde omkring dem. Den mest populære ting på siden er nok kalenderen som du finder øverst, hvor der hver dag er en lille julesang. Og husk, hvis du er logget ind i google, kan du lave en kopi af kalenderen (filer - lav en kopi) og tilpasse den til dine egne elever, hvis du vil have et andet indhold i den.

2 kommentarer:

  1. Hvor kan mon finde det til 1.kl.hvis man ikke nåede at gemme det, sidst det var p��på forhånd tak

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa!
      Hvis du er medlem i facebookgruppen "For os der underviser i indskolingen" kan du finde Anita Edmondsons fine materiale om Christmas, som kan bruges i 1. klasse. (Dvs. det er ikke mig, som tidligere har lavet til 1. klasse - jeg har lavet til 2. klasse i år, fordi jeg manglede et materiale.)
      Mvh. Susanne

      Slet