User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

14 februar 2019

Fastelavn

Det der med fastelavn er lidt pudsigt. Talte med min niece forleden dag. De har haft fastelavn på hendes skole. På min egen skole holder vi det den 4. marts dagen efter fastelavnssøndag. Men hva', ligesom vi holder vinterferie på forskellige tidspunkter, så kan vi da også holde fastelavn på forskellige tidspunkter ;-) Mange af jer har ferie i denne uge - jeg selv og resten af det nordjyske har først første i næste uge. 

Jeg fik en henvendelse, om jeg havde noget materiale i forhold til fastelavn. Det har jeg ikke. Men, jeg har nu lavet et par filer, som I er velkommen til at bruge, hvis I kan. En fil med "Vi lærer ord - fastelavn" samt et par skriveark, hvor man selv kan skrive en lille tekst/historie. Begge filer finder i på "Emner".


Ingen kommentarer:

Send en kommentar