User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

04 oktober 2018

Ordblindeuge

Uge 40 er ordblindeuge og over hele landet er der forskellige arrangementer med fokus på ordblindhed, hjælpemidler, osv.

For et års tid siden lavede jeg et indlæg her på bloggen, som jeg tænker sagtens kan tåle et gensyn. Jeg blev lige mindet om det, da jeg onsdag var forbi Hjørring bibliotek til et arrangement, hvor jeg fortalte om AppWriter. Her var Jesper Sehested nemlig på talerstolen først, og det var lige præcis ham, som havde skrevet til mig for et års tid siden, og var skyld i indlægget dengang. 

Måske har du ikke læst det - i så fald, så kig lige HER.

Husk også mit site om "Læse- og skrivestøtte", som I er velkommen til at bruge, hvis I bruger AppWriter hos jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar