User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

13 december 2022

God jul - og nyt job

Det er ved at være længe siden, at jeg sidst har skrevet et indlæg - eller lavet nye materialer for den sags skyld. Men jeg er her altså stadig, og alle mine filer er her også fortsat. ;-) Måske jeg i det nye år får ideer til nye materialer, man ved aldrig.

Og når vi nu er ved det nye år, så sker der nyt i mit liv. Jeg har nemlig sagt mine jobs op. Flertal, da jeg jo dels er ansat på en skole dels er ansat på CFU i Aalborg som konsulent for dansk i indskolingen. Men pr. 31. december er det slut, for 1. januar er jeg ansat i Fagcenter Børn og Unge i Aalborg, hvor jeg skal være konsulent i Den mobile ordblindeindsats (DMI). Jeg glæder mig rigtig meget, men det har også været en smule grænseoverskridende at skulle sige op på nogle arbejdspladser, hvor jeg er glad for at være. Jeg har været næsten 17 år på min skole, og havde man spurgt mig for fem år siden var svaret: "Jeg skal aldrig væk fra VØS." Men man har et standpunkt til man tager et nyt, og nu var der lige en spændende stilling - skal det prøves af skal det være nu. Tænk hvis man om 10 eller 20 år sidder og tænker, hvad nu hvis... 

Når man starter nyt arbejde betyder det også, at der er en hel masse ting der skal lukkes ned, flyttes, aflyses, mv. Og så er der en masse filer og dokumenter der skal tages stilling til. Især på min skole har jeg virkelig mange filer, som i VIRKELIG mange filer! :-D Men der begynder efterhånden at komme styr på det.
Og i den forbindelse er der også sket lidt ift. bloggen. Da jeg startede bloggen lavede jeg nemlig materialerne på mit skoledrev. Efter et par år kom jeg frem til, at det måske var en dårlig ide, så jeg flyttede det hele over på en privat mail. Men, jeg skiftede ikke nødvendigvis alle links på bloggen, så nogle filer er linket fra min skolebruger andre er fra min private bruger. Hen af vejen har jeg forsøgt at være alt igennem, men som I ved har jeg virkelig mange filer, så der kan være steder jeg mangler... Derfor, hvis du ender med at klikke på en fil, hvor du skal anmode om adgang, så smid en mail til mig på ideertilindskolingen@gmail.com med filens navn (og eventuelt hvor du fandt den henne), så fikser jeg det hurtigst muligt. Jeg har nemlig også lukket for den mappe, som jeg tidligere har linket fra. Dvs. har man filer man blot har gemt digitalt fra tidligere, og det er fra 2015-2018 stykker, er filen ikke længere tilgængelig og man skal anmode om adgang. Men, den bruger der anmodes om adgang til er min skolebruger, som lige om lidt forsvinder, så derfor - send en mail til mig!

Og selvom jeg lige nu er ved at lukke ned og rydde op, så venter en juleferie lige om hjørnet, og jeg glæder mig. Det bliver rart med nogle fridage fra alt, så man er klar til det nye år. Mangler I noget til nytår, har jeg opdateret diverse filer på Nytår, så de kan bruges til januar. Så selvom billedet nedenfor viser 2021, er filerne opdateret. ;-)

Og ellers vil jeg blot ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår. På gensyn i det nye år.



6 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dit nye job 🙂

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med dit nye job. Vi glæder os til samarbejdet i DMI

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med dit nye job. Det lyder spændende. Tak for alt du deler. Det bliver spændende, om du også får gode (delbare) idéer til ordblindeundervisning og deres forældre✨🤞🏻
    Glædelig jul, godt nytår🎄✨. Og tak for din gavmilde måde at være på.
    Af ❤️tak🙏🏻
    Dbh Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karen :-)
      Rigtig godt nytår!
      Mange hilsner
      Susanne

      Slet