User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

03 oktober 2019

Halloween

Jeg har haft vildt travlt denne måned, så det er ikke blevet til nye materialer. Jeg håber, at der bliver mere luft i kalenderen det næste stykke tid, så jeg kan få lavet nye ting!
Om en uges tid er der efterårsferie, og derefter er der ikke længe til Halloween. Jeg kan se på statistikken, at folk er begyndt at søge efter Halloween ting, så jeg tænkte at jeg ville lave et samlet indlæg over de ting, som du kan finde her på bloggen. 

Dansk:
På fanen Emner finder du en række filer omkring Halloween, bl.a. Vi lærer ord og 4 på stribe. Du kan også finde et par filer omkring efterår, hvis du lige mangler lidt om årstiden.
Højtider finder du et par skriveark - de er efterhånden 3 år gamle, men mon ikke de kan bruges i en snæver vending, hvis du lige står og mangler.

Engelsk:
Jeg lavede sidste år en række materialer om Halloween, som jeg brugte i mine daværende 1. og 2. klasser. Jeg lavede en elektronisk bog, hvor eleverne lærer 8 ord, og hvor der kan høres og spilles et par spil. Og desuden lavede jeg et hæfte med opgaver, som tog udgangspunkt i de samme ord. Se indlægget HER og læs lidt mere om det, eller gå direkte til fanen Engelsk og find materialerne (3/10-18 og 8/10-18).

God fornøjelse!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar