User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

14 oktober 2019

Efterårsferie

Så gik de første 9 uger af skoleåret og det blev en velfortjent efterårsferie. Jeg håber, at alle er kommet godt igang med de nye skoleår, som man nok ikke helt kan kalde nyt mere.

Jeg har haft helt vildt travlt i september, så det er ikke blevet til nye opgaver. Det håber jeg, at jeg kan ændre de kommende måneder. Men, her på feriens første dag, fik jeg lige bikset et par ark sammen, som I måske kan bruge efter ferien. Det ene er et "Find en der" ark - arket findes både med og uden billeder. Det andet er et par skriveark, hvor eleverne kan skrive om deres efterårsferie. Der er 3 forskellige ark, lavet i 2 udgaver - med eller uden skrivelinjer. Det er meget forskelligt, hvordan man har det som lærer og elev ift. ark uden linjer, så denne gang lavede jeg begge del, så kan man selv vælge. Jeg har placeret arkene 2 steder. På Lidt af hvert samt på Emner, hvor der også findes forskellige andre opgaver til efterår og Halloween.

Rigtig god ferie til jer alle! Læs en bog, gå en tur, hyg med familien - sørg for at få opladet batterierne, der er 9 uger til den næste ferie. ;-)


    

19/10-19: Opdateret med en udgave på engelsk - Find someone who - som blev efterspurgt på facebook. Find den på Engelsk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar