User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

16 marts 2019

Lidt om forår

Vi skriver marts måned og det betyder, at vi er gået ind i forårsmånederne. Det er nu ikke fordi vi har set meget forår endnu. Eller jo, det har vi nok - der er i hvert fald kommet vand nok!

I min facebookgruppe fik jeg en henvendelse, om jeg ikke ville lave nogle opgaver med forårsord der matcher de sider, jeg har lavet med forskellige emner (Vi lærer ord). Og efter at have modtaget lidt ideer til ord, så har jeg nu fået lavet et materiale til forår. Der er lavet et "Vi lærer ord - forår" samt en "Bog om forår", som evt. også kan bruges. Siderne matcher materialet jeg lavede til efterår, så det er bygget op på samme måde. Håber der er nogen, som kan bruge det. Materialet kan findes på Emner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar