User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

18 august 2018

Ordklasser, matematik og lidt om kommentare

Jeg kom tilfældigt til at kigge lidt rundt bag om bloggen i dag, og så til min gru, at der er kommet forskellige kommentarer til nogle af siderne i løbet af de sidste par måneder, uden at jeg har fået en notifikation om det. ØV, det er jeg altså rigtig ked af!! Når folk skriver en kommentar et sted på bloggen, får jeg normalt en mail om det. Men af en eller anden grund, har jeg ikke modtaget disse mails for de sidste 4 måneder, grrr! Jeg har været rundt om de kommentarer og spørgsmål jeg har fået, og har svaret på disse. Nu må jeg holde øje med mine kommentarer og se, om notifikationerne evt. dukker op igen!
En af de missede kommentarer handlede om, at de manglede faget historie blandt mine piktogrammer til dagens program. Jeg forstår slet ikke, hvorfor jeg ikke har lavet til historie, men jeg kunne ikke finde det blandt de andre, så jeg har selvfølgelig skyndt mig at lave en, som jeg har lagt på "Lidt af hvert".


Jeg så en efterlysning på facebook efter nogle farveopgaver med ordklasser, og det fik mig til at gå og tænke lidt. Så på fanen "Ordklasser" finder I lige nu en fil med 4 opgaver - måske er der nogen som kan bruge dem.


Og da jeg jo nu var i gang, så brugte jeg de samme billeder som udgangspunkt for nogle opgaver til matematik i 0. klasse, evt. start 1. klasse. Det kunne godt tænkes, at der kom flere engang. Jeg har placeret dem både på "0. klasse" samt "Matematik".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar