User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

16 januar 2019

Vinterord + school

Jeg fik en henvendelse i går fra en lærer, som har brugt "Min bog med juleord - til 0.-1. klasse" og godt kunne bruge en med vinterord. Så det måtte jeg lige forsøge at lave. Derfor kan du nu på fanen Emner, finde en fil bygget op på samme måde med 17 forskellige ord. Jeg har desuden også lavet et par skriveskabeloner med inspiration fra de skriveskabeloner som findes på fanen Skriveark. Denne fil finder I samme sted som bogen med ordene. 


I næste uge skal jeg være fraværende nogle dage fra min skole, da jeg er så heldig, at jeg drager til London til BETT. I 1. klasse er vi lige nu i gang med emnet School i bogen Come on 1. Jeg ved at nogle måske når at blive færdig i bogen, så jeg havde brug for at gøre nogle opgaver klar til eleverne. Derfor finder I på fanen Engelsk et lille kompendium om School. Jeg tager udgangspunkt i de samme 10 ord, som eleverne har haft i Come on. Side 2 i filen kan bruges til quiz og byt - kopier på karton og klip ud, og så i gang. Vi lavede quiz og byt med disse kort i dag, og det var et hit. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar