User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

10 december 2018

Christmas - quiz og byt

Jeg kom til at tænke på, at jeg godt kunne bruge et spil eller lignende til mine 2. klasser - sådan lige for at gøre noget andet end at sidde og lave opgaver. Så her til morgen har jeg lavet en fil med billeder/ordkort, som kan bruges til f.eks. quiz og byt. 2B bliver de første som skal afprøve det i næste lektion, og jeg tænker de nok skal synes det er hyggeligt.

I filen nævner jeg et par forskellige bud på, hvordan kortene kan bruges - de kan nemlig også bruges til 'Mix'n'match' og 'vendespil'. 

Jeg bruger bl.a. billederne fra det opgavehæfte, som jeg har lavet til 2. klasse. Men jeg har også sat nogle andre billeder ind, bl.a. af ord, som vi lærte sidste år. Man kan selv bestemme, om man vil bruge alle billederne eller blot nogle af dem. Og har du ikke brugt opgavehæftet, ja så tænker jeg sagtens du kan bruge kortene alligevel. Det skulle ikke være noget problem.
Du finder filen på "Engelsk" under dagens dato :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar