User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

16 marts 2017

De små læser

Som jeg har skrevet om tidligere, skal jeg den 5. april holde oplæg på konferencen "De små læser". Jeg har i dag fået tilsendt deltagerliste, og kan se mange er interesseret i at høre mit oplæg - totalt vild fornemmelse at stå med, kan jeg lige hilse og sige!! :-) Jeg kan genkende et par enkelte navne hist og pist her fra bloggen og facebook, glæder mig til at møde jer alle! Er der noget I især gerne vil høre om, eller håber jeg vil komme ind på, så smid en kommentar her til oplægget, eller på facebook i min gruppe - eller til min mail susa2027@voes.dk; så vil jeg gøre hvad jeg kan for at komme ind på det i mit oplæg!
På gensyn i Rebild ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar