User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

06 april 2019

Opgaver til morgenmappe

Jeg har i flere år tænkt, at jeg godt kunne tænke mig at lave et opgaveark, som kunne bruges i en morgenmappe (eller lignende). Men jeg ved også, at det er et KÆMPE projekt!! Så det er en af de ting, som jeg gang på gang har udsat. 
Men nu har jeg fået taget hul på bylden, og i denne uge har jeg fået lavet 15 ark til august og 22 ark til september, dvs. 37 opgaveark i alt. Ikke fordi de nødvendigvis skal anvendes i disse måneder, men det kan være en mulighed i f.eks. 1. klasse. Men opgaverne kan i princippet bruges hele året rundt, og hvis du tænker de lige nøjagtig passer til dine elever. Og der er heller ingen der siger, at de skal bruges i en morgenmappe - de kunne også bruges på f.eks. et værksted. Eller blot som ekstra ark i undervisningen. 

Jeg tør ikke love, hvordan næste omgang opgaver kommer, men der skal nok komme flere - skal blot lige have lidt flere timer i døgnet, før jeg går videre. ;-)

Du finder opgaverne på Lidt af hvert.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar