User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

03 februar 2019

Bogstavbog - og lidt om BETT

I uge 4 var jeg for første gang med til BETT i London. Det var en kæmpe oplevelse! Én ting er selve konferencen, som er kæmpestor - hvis I har været med til Læringsfestival i København, vil jeg tro at messen er ca. 3 gange større. Der er vanvittig mange stande - nogle bedre end andre. Men udover det så er der alt det netværk, som foregår ved siden af - altså dansk netværk. For der er simpelthen så mange danskere på BETT i den uge, at man konstant støder ind i folk, som man kan få en snak med. Hvis I har det mindste interesse for IT i undervisningen, kan jeg kun anbefale jer at komme med engang!
Jeg oplevede også nogle ting, som pt. rumsterer lidt i baghovedet. Jeg har en ide om noget materiale, som jeg godt kunne tænke mig at lave ift. noget IT, men nu må vi se, hvordan det går. Tiden skal lige være til det...

På tirsdag skal jeg omkring Børnehaveklasseforeningen i Viborg for at holde oplæg om min blog og mulighederne for IT i 0. klasse. Jeg har holdt oplæg om samme emne her i Aalborg i 2017 og 2018, så jeg glæder mig til at slå et smut forbi Viborg. 
Da jeg jo så var i tankerne omkring 0. klasse, og jeg længe har haft en plan om at lave en bogstavbog til 0. klasse, ja så fik jeg endelig lavet den i dag. Jeg har flere materialer på bloggen, som på mange måder minder om filen. Jeg har forsøgt at samle det bedste fra nogle af mine ting, og få det sat sammen, sådan som jeg egentlig gerne vil have det skal se ud. Og så blev det til en lille bogstavbog, der kan bruges i 0. klasse eller specialundervisningen. Der er en forside i filen, så man kan kopiere alle siderne til en bog/hæfte. I finder filen på 0. klasse.


2 kommentarer:

  1. Hej Susanne.
    Den skrivebog, vil Jeg meget gerne benytte, men Jeg kan ikke finde den når Jeg går ind på O.klasse. Er det bare mig eller?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa!
      Når du er inde på 0. klasse, så skal du scrolle ned - til lige over kommentarerne, så finder du materialet. Generelt er det sådan, at de nyeste materialer ligger nederst (dvs. før kommentarerne på siden). Skriv igen hvis du ikke finder dem!
      Mvh. Susanne

      Slet