User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

01 december 2018

Instagram

Jeg har gjort noget vildt - jeg har lavet en instagram til min blog! Jeg har absolut INGEN ide om, hvad jeg laver, bare lige for at slå det fast... Jeg har aldrig brugt instagram, og har ikke den fjerneste ide om, hvad jeg har gang i. Men en rask beslutning blev taget, og nu forsøger jeg at kaste mig ud i det! 

Så, hvis du er på instagram er du mere end velkommen til at følge min blog. Jeg vil forsøge også at dele af den vej, når jeg laver nye ting, eller lige falder over noget spændende. Så må vi se, hvad det ender med.

Søg efter Ideer til indskolingen - jeg bruger samme profilbillede som her på bloggen, så jeg er til at genkende :-)
Jeg har også lavet en ny mail - ideertilindskolingen@gmail.com. Den gamle virker dog fortsat!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Eva :-) Så må vi se, hvad jeg kan finde ud af!

      Slet