User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

11 juni 2018

Reklame: Forlaget Vektor

Vidste du, at jeg også har udgivet en række arbejdsbøger? 
Da jeg for snart 3 år siden startede min blog, var det med tanken om at dele materialer med kollegaer, så man nemt og hurtigt kunne finde noget i en presset hverdag. På et tidspunkt blev jeg så kontaktet af Lasse Holm fra Forlaget Vektor, om jeg havde mod på at lave et par bøger til udgivelse. Da jeg først fik henvendelsen tænkte jeg "Nej, overhovedet ikke!". Men så kom jeg til at tænke på de 120 ord, som jo var dem der startede det hele ift. bloggen - måske kunne man lave en arbejdsbog med de 120 ord, da det ikke umiddelbart var noget der fandtes... Så jeg takkede ja tak, og måtte så i gang med at finde ud af, hvordan sådan en bog skulle se ud. Det udartede sig, så jeg også fik lavet et par andre bøger. 
Og nu er bog nr. 7 så lige kommet - "Jeg kan læse og forstå 0", som kan bruges i slut 0. klasse evt. start 1. klasse (eller i specialundervisningen). Det var egentlig slet ikke meningen at jeg skulle lave flere. Men så kom jeg til at tænke, at måske kunne der godt være brug for en "Jeg kan læse og forstå", som lå før de 3 som er udgivet. Og så måtte jeg jo gøre forsøget.
I kan se den nye bog, ved at følge linket her, og på siden følge linket til at se hele bogen. Den adskiller sig en lille smule fra de 3 andre bøger i serien, men det er udelukkende pga. målgruppen, som jo er de helt yngste. På fanen Læseforståelse, kan I under datoen 9/3-18 finde 10 ark yderligere med læseforståelsesopgaver, som er magen til dem i bogen.

De 7 bøger jeg har udgivet er:
De 120 ord
Små lydrette ord
Vi lærer - at skrive sætninger
Jeg kan læse og forstå 0
Jeg kan læse og forstå 1
Jeg kan læse og forstå 2
Jeg kan læse og forstå 3

Reklame for mine materialer hos Forlaget Vektor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar