User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

08 marts 2018

Oplæg for børnehaveklasseforeningen

I tirsdags var jeg ude at holde oplæg for børnehaveklasseforeningen. Det var jeg også sidste år. Da fortalte jeg om min blog og inspiration til materialer i 0. klasse. I år satte jeg fokus på IT. Det er et ret stort emne...for hvor starter og slutter man? Jeg samlede nogle bud på apps og hjemmesider, men mine bud er jo blot et lille indblik, for der findes jo et hav af apps og sider. Derfor lavede jeg undervejs også link til en side, hvor dem der deltog kunne komme med gode ideer og få skrevet ned. Måske har du også nogle bud, så er du velkommen til at tilføje dem, når du kommer forbi linket i præsentationen her nedenfor. 
Af programmer koncentrerede jeg mig om "Skriv og læs" samt Book Creator - især sidstnævnte, som jeg jo er stor fan af. Det blev en smule hektisk, cirka samme oplevelse som når man står i en klasse og skal have 25 børn i gang på samme tid :-D Men det lykkedes til sidst!
Jeg håber, at de der deltog blev inspireret og fik lidt med hjem. Der deltog en håndfuld fra Brande området, som var kørt hele vejen til Aalborg, og jeg håber især, at de fik noget med sig, når de nu var kørt så langt. 
Har I lyst til at kigge med, kan I se mit oplæg her nedenfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar