User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

02 januar 2018

Godt nytår!

Godt nytår til jer alle! Håber alle er kommet godt ind i det nye år og fået ladet batterierne op. 
Jeg har tidligere lavet nogle filer der kan bruges efter juleferien. Filerne er opdateret, så de kan bruges i år. Den ene er en foldebog, som foldebogspigerne delte på facebook sidste år - link til deres side findes i filen. De har lavet en ny foldebog til i år, så kig forbi deres facebookside (foldebøger i undervisningen), hvis du er nysgerrig. Jeg tænkte den så lidt svær ud til min 1. klasse, så har ikke kigget nærmere på den. Mine filer kan findes på fanen "Nytår" under 11/12-17. De to øverste filer på siden kan også bruges.

Jeg har også ladet mig inspirere af mine filer til at lave filer til Book Creator, så man arbejde med juleferien og nytåret på ipad/chromebook. Det overvejer jeg pt. at min 1. klasse skal, når vi starter sidst på ugen. Kig forbi min nye blog indskolingit.blogspot.dk, hvor I finder "Jul og nytår".

Håber alle får en god opstart. Vi skal igang med "Pelle Pamfilius og Molly Morgenfrues store eventyr", et forløb der strækker sig de næste mange uger, sikkert helt frem til sommerferien. Fantastisk historie og forløb!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar