User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

12 januar 2018

100 dage i skole

Jeg kan se på facebook, at der efterlyses aktiviteter til '100 dage i skole', så det må jo være lige om hjørnet. ;-) Jeg har lige bikset lidt sider sammen, som måske kan bruges. Sværhedsgraden er lidt af hvert. Der er 10 sider i alt i filen. De sidste 3 sider i filen kan hænge sammen, og kunne måske være oplagt i en 0. klasse. Der er også en bevægelsesopgave i filen. Se mere på fanen "Lidt af hvert", hvor filen pt. er at finde nederst. 

Jeg har ellers gået og tænkt i dag, at man skulle tro, at vi havde været i skole i flere dage her efter nytår. Det føles sådan - men det var altså kun den 7. skoledag i det nye kalenderår. Måske er der bare foregået så meget hos mig i denne uge, at det slet ikke er til at huske, at vi lige har haft en god lang juleferie. Der sker spændende ting hos mig her i Aalborg, det skal jeg nok fortælle om i et senere blogindlæg! :)

Vi har på 1. årgang taget hul på "Pelle Pamfilius og Molly Morgenfrues store eventyr" skrevet af Tina Sejling og som kan købes hos Forlaget Pamfilius. Jeg vil tro, at det er 5. eller 6. gang jeg skal igennem det. Det er et fantastisk forløb, som kun kan anbefales!! Sideløbende med Pelle har vi sat gang i ugeskema. Vi havde ugeskema i december, og det var de ret vilde med, så vi kører selvfølgelig videre her i januar. Det kræver lidt tilvænning og fokus på arbejdet, men det skal vi nok komme efter. Vi har i hvert fald haft en fantastisk uge! Sådan må de næste mange uger gerne fortsætte!

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar