User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

19 november 2017

Julehilsner til 1.-2. klasse

Pyha tiden går altså stærkt lige nu! Vi går på juleferie den 19. december, hvilket betyder at vi kun har 22 skoledage tilbage - 22!! Det forstår jeg slet ikke, synes jo lige vi er startet i 1. klasse!
Jeg har slet ikke styr på, hvad vi skal lave i december endnu, men jeg har dog gået med en ide om nogle julehilsner hver dag. Dem jeg lavede sidste år til min 3. klasse kan jeg ikke bruge, da de simpelthen er for svære. Så jeg har lige forsøgt mig med at lave en udgave, der kan bruges i 1.-2. klasse. Jeg synes egentlig det blev ganske vellykket, hvis jeg skal sige det selv :-) Måske kan 0. klasse også være med, omend der er et par opgaver, som nok er til den svære side for dem. 
Jeg har lavet 12 hilsner. Vi har 13 skoledage, men 1. december har vi juleklippedag og jeg har på forhånd bestemt, at vi ikke skal have en hilsen den dag - der sker så rigeligt andet. Hilsnerne er neutrale ift. ugedag, steder og andre klasser, så de skulle være til at bruge uanset hvad - og har I flere skoledage end os, ja så kan de sagtens spredes ud, så der ikke nødvendigvis er en hilsen hver dag. Håber andre kan bruge dem! :-) I finder dem på fanen "Jul", pt. nederst.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar