User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

23 december 2016

Glædelig jul og godt nytår!

Så skrives den 23. december og julen banker på. Jeg vil gerne ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår. TAK fordi I kigger forbi min blog indimellem og finder ting I kan bruge. Jeg håber, at jeg får opdateret bloggen med flere materialer i det nye år. Den er lidt stille lige for tiden, er lige faldet i en stime, hvor jeg får læst en masse bøger - men jeg vender stærkt tilbage!!
Jeg havde ikke troet, at det at starte en blog med materialer til indskolingen kunne afføde så meget respons, som jeg har fået - det er vildt de ting som sker bag kulissen ;-) Jeg glæder mig til at se, hvad det næste år bringer af spændende ting og sager!
Pas godt på jer selv på vej ind i det nye år - og på gensyn!
Mange hilsner
Susanne

1 kommentar:

  1. Glædelig jul og tak for megen inspiration gennem året. Det er dig velfortjent også at læse lidt for din egen fornøjelse.

    SvarSlet