User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

09 oktober 2016

Plancher over ordklasser

Jeg ved det godt - der er lidt stille på bloggen for tiden... Jeg er blevet opslugt af en serie bøger igen - den samme serie som jeg var i gang med i januar :-) Men nu er jeg endelig færdig, og kan blot være træt af, at næste bog endnu ikke er udgivet!! Hvis nogle af jer læser på engelsk, kan jeg i den grad anbefale serien Outlander!! 
Og nå ja, så skulle jeg jo også lige have lavet en bog til forlaget - det var den jeg skrev om i sidste post ;-)

Nå, men nu jeg blev færdig med Outlander, fik jeg lige bikset en fil sammen til jer. Jeg har lavet plancher over ordklasserne med tilhørende ord, der kan hænges op på væggen under planchen. Den er lavet i 2 udgaver - med danske eller latinske betegnelser. Se mere på fanen Ordklasser, hvor I kan læse et par tanker/ideer til ophæng.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar