User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

13 marts 2016

Lidt nye filer...

Så er der tilføjet et par nye filer på bloggen.
På fanen skriveark har jeg lagt nogle skriveark, hvor der nederst på siden er "Har du husket?" (ift. mellemrum, store/små bogstaver, punktum samt stavning). Der er lidt forskellige ark.
På fanen bevægelse har jeg lagt en skabelon til "Jeg har - hvem har". Jeg tænker, at man kan laminere kortene, og så kan de nemt bruges igen og igen med lige nøjagtig de ord, man pt. arbejder med.

Og så har jeg lige laver nogle "Vi arbejder med sætninger", som jeg tænker kan bruges i 1. klasse (og sikkert også i 0. og 2. afhængig af elevgruppen). Kig nederst på fanen sætninger.



Jeg arbejder fortsat på de der farveopgaver, jeg tidligere har skrevet om (som pt. ligger på fanen Lidt af hvert) samt "Vi lærer flere ord", som I kan se på fanen ordarbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar