User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

07 februar 2016

Brætspil og brain-break

Jeg er stadig i gang med at læse, og den er altså spændende!! Det er en serie, er ved bog 3...måske jeg kunne have brug for en pause snart...vi får se! ;-)
Fik dog lige smidt et link på fanen Links til en side, hvor man kan finde et par eksempler på bræt-spil. Eller faktisk to link. Kig på dem og se om du kan bruge nogle af dem. Jeg har et spil i min klasse. Har så skrevet ? flere steder på pladen, og så trækkes et kort med et spørgsmål, når eleverne lander på sådan et felt. Kan i den grad anbefales!

Og så faldt jeg over en lille sød brain-break, måske primært til de mindste - den kan findes på fanen Bevægelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar