User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

01 januar 2016

Vi skal lave bogmærker!

Se lige dette billede, jeg faldt over på pinterest:

Det skal vi prøve at lave i min klasse - jeg tænker jeg kan lokke parallelklasserne med også :-) Jeg har på ebay netop bestilt piberensere og øjne i forskellige størrelser. Kender I ikke ebay, er det et fantastisk sted!! En kollega gjorde mig opmærksom på det. Hvis du køber for under 80 kr., er der ikke told på. For 100 piberensere skal jeg give ca. 15 kr, og for 700 øjne i forskellige størrelser (søg på craft eyes) skal jeg give ca. 22 kr - og så er der jo til mange bogmærker.
Så nu er er blot at vente på, at det hele kommer med posten (og det kan godt variere lidt i tid...), så skal vi i gang med at lave bogmærker. Mon ikke der bliver passet bedre på dem, når de selv er med til at lave dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar