User-agent: Mediapartners-Google Disallow: User-agent: * Disallow: /search Allow: / Sitemap: https://indskoling.blogspot.com/sitemap.xml

20 oktober 2015

Ugeskema

Sommeren 2013 læste jeg bogen Ugeskema-Revolutionen og blevet meget inspireret. (Kender I ikke til bogen kan I læse mere på www.ugeskemarevolutionen.dk) Jeg har siden da arbejdet med ugeskema. Jeg fik ikke brugt det så meget som jeg gerne ville sidste år, men det skal være anderledes i år. Derfor er vi i går startet op igen med ugeskema. Jeg har sat en del af mine spil på ugeskemaet og de er et KÆMPE hit - de elsker det simpelthen! Havde jeg vidst det, skulle jeg jo have lavet dem for læææænge siden... Favoritterne er klart slå et ord, 4 på stribe og slanger/stiger. Jeg har lamineret dem, så pladerne kan bruges igen og igen. På ebay har jeg købt nogle brikker - lidt a la dem man bruger til banko. De er i forskellige farver og så er de gennemsigtige, så det er nemt at se ordene igennem. Det virker perfekt! Spillene kan findes under fanen spil. Skal helt sikkert have lavet dem med andre ord, når vi engang er klar til at gå videre med andre emner...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar